اردستان

اخبار سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی ، ورزشی شهرستان اردستان

۷ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

رئیس سابق آموزش و پرورش اردستان درگذشت

اردستان در گذر تاریخ - رئیس سابق آموزش و پرورش اردستان درگذشت

حضرت حجت‌الاسلام سیدمصطفی ابطحی دیشب بر اثر بیماری دار فانی را وداع گفتند.

وی از پیشگامان انقلاب اسلامی و از هم مکتب و هم‌فکران مرحوم پرورش در بنیان‌گذاری انقلاب در استان اصفهان بود.

این فقید عالی‌قدر در کارنامه فعالیت خود مسئولیت نماینده شورای نگهبان در اصفهان، رئیس آموزش و پرورش اصفهان و شهرستاناردستان، عضو هیئت موسس دانشگاه شهید اشرفی، نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه اصفهان و علوم پزشکی، معاون مالی سپاه پاسداران، رئیس کمیته انقلاب اسلامی، نماینده امام جمعه در شورای آموزش و پرورش اصفهان را دارد.

abtahi930529

پیام تسلیت قائدیها مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان به مناسبت ارتحال عالم جلیل القدر حضرت آیت الله حاج سید مصطفی ابطحی

به نام خدا

انا لله و انا الیه راجعون

 

با کمال تاسف و تاثر مطلع شدم که فقیه صمدانی ، عالم جلیل القدر حضرت آیت الله حاج سید مصطفی ابطحی که عمری را در سنگرهای تعلیم و تربیت و بحث و تحقیق و خطابه طی کرد و خدمات ماندگاری را از خودبه یادگار گذاشت به رحمت ایزدی پیوسته است .

اینجانب این ضایعه اسف ناک را تسلیت  عرض نموده از پیشگاه خداوند کریم برای آن عالم فقید ربانی علو درجات و برای عموم بازماندگان ، شاگردان  و مریدان آن بزرگوار به حق پیوسته صبر و اجر جزیل آرزو می نمایم .

 

محمد حسن قائدیها

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان


منبع :
تاریخ انتشار :  پنجشنبه سی ام مرداد 1393ساعت 13:11 | توسط :  | 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اردستان نامه

دیدار پرسنل و اعضاء جوان جمعیت هلال احمر اردستان با آزادگان 8 سال دفاع مقدس‏

اردستان در گذر تاریخ - دیدار پرسنل و اعضاء جوان جمعیت هلال احمر اردستان با آزادگان 8 سال دفاع مقدس‏آرامش، آسایش، عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی مرهون و مدیون دلاوری، ایثارگری و فداکاری بزرگمردانی است که آزادوار سال‌ها رنج اسارت را در زندان‌های مخوف رژیم بعث عراق تحمل کرده و با تأسی از مکتب اهل بیت(ع) جان خود را در طبق اخلاص نهادند و ایران اسلامی را از توطئه دشمنان محفوظ نگهداشتند.
 
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردستان از دیدار پرسنل و اعضاء جوان این جمعیت با  آزادگان8سال دفاع مقدس خبر داد .
 
خانی گفت : همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اعضاء و پرسنل به دیدار آزادگان منطقه از جمله یکی از همکاران بازنشسته و یک نفر از اعضای شورای اجرایی که به مدت8سال رنج اسارت را تحمل کرده بودند رفتند و این روز را به آزادگان عزیز و خانواده‌های آنها تبریک و تهنیت گفتند .
 
وی افزود : در این دیدار هر یک از آزادگان به بیان خاطرات دوران جنگ و اسارت خود پرداخته و به سئوالات اعضاء نیز در این زمینه پاسخ دادند.


منبع :
تاریخ انتشار :  پنجشنبه سی ام مرداد 1393ساعت 0:15 | توسط :  | 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اردستان نامه

اسامی امضا کنندگان نامه استیضاح وزیر علوم

اردستان در گذر تاریخ - اسامی امضا کنندگان نامه استیضاح وزیر علومبه گزارش نامه نیوز به نقل از ایلنا اسامی امضا کنندگان نامه استیضاح وزیر علوم منتشر شد که اسم احمد بخشایش اردستانی نماینده اردستان به عنوان 47 نفر نیز به چشم میخورد


منبع :
تاریخ انتشار :  پنجشنبه بیست و سوم مرداد 1393ساعت 15:42 | توسط :  | 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اردستان نامه

پروژه مهر دبستان والفجر به روایت تصویر

اردستان در گذر تاریخ - پروژه مهر دبستان والفجر به روایت تصویر

 

 

 

 

 


منبع :
تاریخ انتشار :  چهارشنبه بیست و دوم مرداد 1393ساعت 11:5 | توسط :  | 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اردستان نامه

عملکرد دانش آموزان اردستانی در کنکو93

اردستان در گذر تاریخ - عملکرد دانش آموزان اردستانی در کنکو93 

عملکرد مدیریت اموزش و پرورش اردستان

در گروه های آموزشی و رتبه های برتر کنکور سراسری زیر 10000سال جاری93

طبق فایل پیوست می باشد.

 فایل ضمیمه


منبع :
تاریخ انتشار :  سه شنبه بیست و یکم مرداد 1393ساعت 14:34 | توسط :  | 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اردستان نامه

دو خبر از هلال احمر اردستان

اردستان در گذر تاریخ - دو خبر از هلال احمر اردستانرئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردستان از اهدای دو دستگاه کپسول اکسیژن به بانک امانات و تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر این شهرستان توسط یک خیر اردستانی خبر داد . خانی با اشاره به اهداء دو دستگاه کپسول اکسیژن به ارزش000/000/5 ریال توسط یک خیر اردستانی به بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر اردستان افزود : هدف از ایجاد بانک امانات تجهیزات پزشکی ، کمک به همنوعان و رفع مشکل بیماران نیاز مند می باشد . وی خاطر نشان کرد: بانک امانات تجهیزات پزشکی اردستان با کمک خیرین شهرستان و به منظور رفاه حال همشهریان عزیز راه اندازی شده و از مردم خواست که لوازم و تجهیزات پزشکی مازاد خود را به این بانک اهداء نمایند .

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردستان از برگزاری مراسم افتتاحیه طرح اوقات فراغت و همایش پیشگیری از اعتیاد در جمعیت هلال احمر این شهرستان خبر داد .
               
خانی گفت : این مراسم با حضور150نفر از اعضاء فعال سازمان جوانان و50نفر از داوطلبان جمعیت هلال احمراردستان با موضوع افتتاح طرح اوقات فراغت و پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر برگزار گردید .
 
وی افزود : در این برنامه ، فعالیتهای اوقات فراغت امسال با حضور آقای خانبازی معاونت محترم امور جوانان استان تشریح گردید و ایشان طی سخنانی به اهم اقدامات جمعیت هلال احمر در مقوله اوقات فراغت و پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر اشاره نموده  و خواستار کمک همگانی برای مبارزه با این پدیده شوم در کشور شدند.
 
رئیس جمعیت هلال احمر اردستان تصریح کرد : در ادامه همایش نیز جناب سروان طاهر زاده کارشناس آموزش پلیس پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر استان در خصوص ضرورت و اهمیت پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر در جامعه بویژه بین جوانان و نوجوانان ، آثار زیانبار اعتیاد و راه های پیشگیری از آن  سخنرانی نمودند .


منبع :
تاریخ انتشار :  سه شنبه بیست و یکم مرداد 1393ساعت 12:10 | توسط :  | 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اردستان نامه

چند خبر از آموزش وپرورش اردستان

اردستان در گذر تاریخ - چند خبر از آموزش وپرورش اردستاناسامی گروه های فعال منطقه اردستان در استان اصفهان و رتبه های مکتسبه


1- سرکارخانم نفیسه مختارزاده رشته فیزیک رتبه اول 2- سرکار خانم ندا نوغانی رشته ریاضی رتبه دوم 3- سرکارخانم معصومه نادمی رشته زبان انگلیسی رتبه دوم 4- سرکار خانم اعظم لقایی زاده رشته کار و فناوری رتبه دوم 5- جناب آقای محمدرضا نعیمی رشته علوم تجربی رتبه سوم 6- سرکار خانم سهیلا طباطبایی رشته ریاضی رتبه سوم 7- سرکار خانم زهرا یحیی زاده رشته ادبیات فارسی رتبه دوم 8- سرکار خانم گلبس نادم اردستانی رشته دینی/ قرآن/ عربی رتبه دوم

 

 

 

 

در تاریخ 19/05/93 همایش کنکور سراسری در محل مرکز تحقیقات معلمان با اساتید مجرد از جمله استاد غلام عباس کوچکی به همراه 50 نفر از دانش آموزان در منطقه اردستان برگزار شد.

روز سه شنبه مورخه 93/ 05/21با حضور اعضا، جلسه شورای آموزش و پرورش اردستان در محل دبیرستان ابن سینا برگزار گردید.




تصاویر مرتبط :

 

منبع: سایت اداره آموزش و پرورش اردستان

 


منبع :
تاریخ انتشار :  سه شنبه بیست و یکم مرداد 1393ساعت 12:14 | توسط :  | 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
اردستان نامه