معاون جوانان استان اصفهان از اتمام المپیاد فرهنگی ورزشی این استان در سطح منطقه ای خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، حیدر علی خانبازی با بیان این خبر گفت : مرحله منطقه ای ششمین المپیاد فرهنگی- ورزشی ویژه اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، در رشته فوتسال ویژه برادران و والیبال ویژه خواهران، با هماهنگی هیئت فوتبال و والیبال استان، از روز یکشنبه ۲۷دی ماه لغایت  ۵ بهمن ماه در سطح استان برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این مسابقات که با حضور ۲۹ تیم و ۲۹۰ ورزشکار با شعار:”جوان سالم، جهانی سالم می سازد”، برگزار شد، اعضای جوان جمعیت هلال احمر، در فضایی رفاقتی و سالم، به رقابت پرداختند.

خانبازی ادامه داد: مرحله استانی این مسابقات با حضور تیم های شهرستان‎های کاشان، فلاورجان، اصفهان الف و اردستات در رشته والیبال، فریدونشهر،کاشان، نجف آباد و سمیرم در رشته فوتسال و نیز مسابقات آمادگی جسمانی و شنا با رویکرد امدادی، به مناسبت دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی و به میزبانی جمعیت هلال احمر شهرستان شهرضا در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان طی روزهای ۱۲ تا ۱۵ بهمن ماه سال جاری، برگزارخواهد شد.

این مقام مسئول در پایان ضمن قدردانی از شعب میزبان در مرحله منطقه ای و تبریک به تیم های راه یافته به مرحله استانی بیان کرد: با توجه به اینکه برترین تیم های مناطق در مرحله استانی حاضر خواهند شد، در این مسابقات شاهد رقابت های زیبایی خواهیم بود.