اردستان در گذر تاریخ - دو خبر از هلال احمر اردستانرئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردستان از اهدای دو دستگاه کپسول اکسیژن به بانک امانات و تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر این شهرستان توسط یک خیر اردستانی خبر داد . خانی با اشاره به اهداء دو دستگاه کپسول اکسیژن به ارزش000/000/5 ریال توسط یک خیر اردستانی به بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر اردستان افزود : هدف از ایجاد بانک امانات تجهیزات پزشکی ، کمک به همنوعان و رفع مشکل بیماران نیاز مند می باشد . وی خاطر نشان کرد: بانک امانات تجهیزات پزشکی اردستان با کمک خیرین شهرستان و به منظور رفاه حال همشهریان عزیز راه اندازی شده و از مردم خواست که لوازم و تجهیزات پزشکی مازاد خود را به این بانک اهداء نمایند .

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردستان از برگزاری مراسم افتتاحیه طرح اوقات فراغت و همایش پیشگیری از اعتیاد در جمعیت هلال احمر این شهرستان خبر داد .
               
خانی گفت : این مراسم با حضور150نفر از اعضاء فعال سازمان جوانان و50نفر از داوطلبان جمعیت هلال احمراردستان با موضوع افتتاح طرح اوقات فراغت و پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر برگزار گردید .
 
وی افزود : در این برنامه ، فعالیتهای اوقات فراغت امسال با حضور آقای خانبازی معاونت محترم امور جوانان استان تشریح گردید و ایشان طی سخنانی به اهم اقدامات جمعیت هلال احمر در مقوله اوقات فراغت و پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر اشاره نموده  و خواستار کمک همگانی برای مبارزه با این پدیده شوم در کشور شدند.
 
رئیس جمعیت هلال احمر اردستان تصریح کرد : در ادامه همایش نیز جناب سروان طاهر زاده کارشناس آموزش پلیس پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر استان در خصوص ضرورت و اهمیت پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر در جامعه بویژه بین جوانان و نوجوانان ، آثار زیانبار اعتیاد و راه های پیشگیری از آن  سخنرانی نمودند .


منبع :
تاریخ انتشار :  سه شنبه بیست و یکم مرداد 1393ساعت 12:10 | توسط :  |