کاشان- ایرنا- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردستان گفت: مردم این شهرستان با هدف مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، در سه ماه نخست امسال بطور دواطلبانه 70 دستگاه ماهواره تحویل سپاه داده اند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار حسن فخرل روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردستان در ازای دریافت این ماهواره ها، 70 دستگاه گیرنده دیجیتال به شهروندان اهدا کرده است.

وی افزود: مردم این شهرستان سال گذشته نیز بصورت داوطلبانه یکصد دستگاه گیرنده ماهواره به سپاه تحویل دادند.

وی تاکید کرد: در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص شبیخون فرهنگی دشمن و جنگ نرم استکبار جهانی، سپاه از اوایل سال 93طرحی را با هدف احیای امر به معروف و نهی از منکر به اجرا گذاشت.

فخرل خاطر نشان کرد: این طرح در ارتباط با آسیب های ماهواره در قالب نهضت روشنگری مردم، توزیع بسته های فرهنگی و ارشاد چهره به چهره اجرا می شود.

فخرل آخرین مهلت تحویل گیرنده های ماهواره بصورت داوطلبانه در این شهرستان را پایان شهریور امسال بیان کرد و گفت: در صورتی که افراد به صورت داوطلبانه اقدام به تحویل ماهواره خود نکنند طبق قوانین با هماهنگی دادستانی و نیروی انتظامی ماهواره ها جمع آوری و طبق مقررات برخورد خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان با بیان اینکه پیش بینی می شود بین40 تا 50 درصد خانواده های این شهرستان از دستگاه گیرنده ماهواره استفاده می کنند، یادآورد شد: کار فرهنگی در این شهرستان چندان قوی انجام نشده و این مهم همت بیشتر مسوولان فرهنگی را می طلبد.

اردستان در شمال اصفهان قرار دارد.