فرماندار اردستان با تاکید بر حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس گفت: مردم فهیم اردستان همیشه حضور با بصیرتی در مراسم‌های ملی و مذهبی دارند و در این راهپیمایی هم حضور باشکوهی خواهند داشت.

خبرگزاری فارس: حضور باشکوه مردم اردستان در راهپیمایی روز قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، بهرام خواجه‌سعیدی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس در سالن اجتماعات فرمانداری اردستان، اظهار کرد: مردم فهیم اردستان همیشه حضور با بصیرتی در مراسم‌های ملی و مذهبی دارند و در این راهپیمایی هم خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران نظام پویایی دارد، افزود: نظام جمهوری اسلامی هر روز رو به پیشرفت است و در حال طی کردن رویه صعودی است.

فرماندار اردستان با توجه به اینکه راهپیمایی‌های کشور ما رصد می‌شود، گفت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته مردم ولایتمدار اردستان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، حمایت خود را از مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین اعلام می‌کنند.

وی با بیان اینکه این راهپیمایی در روز 19 تیر از ساعت 11 و 30 دقیقه از میدان امام خمینی (ره) آغاز می‌شود و مردم روزه‌دار در مسجد جامع محل نماز جمعه تجمع می‌کنند، تصریح کرد: با هماهنگی مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان یک دستگاه آمبولانس به همراه تجهیزات و اکیپ پزشکی با همکاری جمعیت هلال‌احمر در محل راهپیمایی و یک دستگاه ماشین آتش‌نشانی مجهز در جنب مسجد جامع محل برگزاری نماز جمعه مستقر خواهد شد.

خواجه سعیدی با اشاره به اینکه داعش محکوم به شکست است، افزود: پس از شکست داعش دشمنان در صدد داعشی جدید خواهند بود تا جلوی ترویج تفکر علوی که امام راحل آن را پایه‌گذاری کرده و در دل مسلمانان قرار گرفته است، بگیرند.