رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان گفت: در ماه مبارک رمضان 85 روحانی در سطح شهرستان اردستان به فعالیت‌های تبلیغی می‌پردازند.

خبرگزاری فارس: فعالیت‌ تبلیغی 85 روحانی در شهرستان اردستان در رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حجت‌الاسلام سید جواد حیدری پیش از ظهر امروز در همایش طلایه‌داران تبلیغ در دفتر اداره تبلیغات اسلامی اردستان، اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن و ضیافت الهی مبلغین بومی و اعزامی از حوزه علمیه درمجموع به تعداد 85 نفر، به مناطق مختلف تبلیغی در شهرستان اردستان اعزام شدند.

وی با توجه به اینکه رمضان ماه پالایش روح و تزکیه نفس است، افزود: اقامه نماز جماعت، برگزاری جلسات آموزش صحیح‌خوانی و حفظ قرآن کریم، تفسیر قرآن، بیان احکام و درس‌های اخلاقی، پاسخ به شبهات دینی و بیان مسائل موردنیاز مانند حق‌الناس را از مهم‌ترین برنامه‌های مبلغان در این ماه عنوان کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان بابیان اینکه طرح رمضان با قرآن همراه با سی‌دی و مسابقه در این ماه در سطح شهرستان اجرا می‌شود، گفت: آموزش قرآن نیز برای مسئولین هیئت‌های مذهبی از دیگر برنامه‌های این اداره در این ماه است.

وی با تأکید بر اینکه رمضان ماهی است که خداوند شناسنامه آن را با محوریت قرآن معرفی کرده است، یادآور شد: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای ارتقای سطح معنوی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی و دینی در جامعه است.