امام جمعه اردستان با اشاره به گرانی بنزین گفت: دولت باید بازار را کنترل کند و مراقب افزایش قیمت‌ها باشد.

خبرگزاری فارس: دولت پس از تک نرخی شدن بنزین، بازار را کنترل کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حجت‌الاسلام حسن دهشیری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اردستان در مسجد جامع این شهر، اظهار کرد: امروزه عده‌ای گرانی بنزین را بهانه‌ای برای گران کردن اجناسشان می‌دادند.

وی با اشاره به اینکه بنزین تک نرخی شده و قیمت آن مشخص است، افزود: دولت باید بازار را کنترل کند و مراقبت عواقب این افزایش قیمت باشد تا قشر ضعیف جامعه صدمه نبینند.

خطیب جمعه اردستان تاکید کرد: امید است دولت تدبیر و امید با تدبیری که خواهد اندیشید امید را در جامعه زنده کند.

وی با اشاره به ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان، افزود: جوانی سرمایه ارزشمندی است و جوان نیروی کیفی و اثرگذاری است که می‌تواند هم برای خود و خانواده‌اش و هم برای کشور خود افتخارآفرین باشد بنابراین باید از فرصت جوانی به خوبی بهره برد.

دهشیری تصریح کرد: البته باید مسئولان هم بیش از گذشته در فکر ایجاد اشتغال، مسکن، ازدواج و بر طرف کردن سایر نیازهای جوانان باشند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، اظهار کرد: امام راحل انقلاب ما را هدایت و به پیروزی رساند و در شب رحلت ایشان مراسمی در جوار شهدای گمنام اردستان همراه سخنرانی و قرائت دعای کمیل انجام می‌شود.

امام جمعه اردستان همچنین با توجه به اینکه در ایستگاه‌های صلواتی از آهنگ‌هایی استفاده شود که در شأن امام زمان (عج) باشد، گفت: اداره تبلیغات اسلامی به همین مناسبت لوح‌های فشرده‌ای را تهیه کرده که در اختیار ایستگاه‌های صلواتی قرار خواهد داد.

وی با اشاره به جلسه هماهنگی با معتمدان محلی مبنی بر اینکه مراسم عید و برات در اردستان در یک روز برگزار شود، گفت: قرار شد که مراسم عید و برات در روز 15 شعبان در مساجد برگزار شود و روز 14 شعبان مراسمی گرفته نشود که هم در خرج و هم در وقت صرفه‌جویی شود.