فرماندار اردستان گفت: امروز نیاز به اتحاد و انسجام بین دولت و مردم داریم تا بتوانیم از پیچ تاریخی که رهبر انقلاب فرمودند عبور کنیم.

خبرگزاری فارس: کشور امروز نیازمند اتحاد و انسجام بین دولت و مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، بهرام خواجه‌سعیدی پیش از ظهر امروز در جمع بسیجیان اردستانی در امامزاده موسی (ع) این شهر، بیان داشت: وضعیت یمن با عراق و سوریه متفاوت است.

وی با بیان اینکه بیش از 30 نفر از 72 شهید واقعه کربلا از یمن بودند، افزود: شخصیت‌های برجسته‌ای از صحابه پیامبر مکرم اسلام (ص) و دیگر بزرگانی که در طول تاریخ اسلام مؤثر بوده‌اند، اهل کشور یمن بودند.

فرماندار اردستان گفت: امروزه انصارالله خواستار حضور جمهوری اسلامی در کنفرانس صلح بوده که این نشان از اقتدار و عظمت و ایثار جمهوری اسلامی در خارج از کشور است.

وی با تأکید بر اینکه نیروهای عراقی با کمک مستشاری ایران در حال مبارزه با داعش هستند، افزود: امروزه مبارزه با داعش و گروه‌های تکفیری عین منافع ملی ما است.

خواجه سعیدی با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری به نام «همدلی وهم زبانی»، متذکر شد: امروز نیاز به اتحاد و انسجام بین دولت و مردم داریم تا بتوانیم از آن پیچ تاریخی که رهبر فرمودند عبور کنیم.

وی با بیان اینکه کشور ما در آستانه تمدن‌سازی مردم‌سالاری دینی است، گفت: امروزه بسیاری از کشورها از ملت ما الگوگیری و تأسی می‌کنند.

فرماندار اردستان با بیان اینکه دشمن بعد از انقلاب با هجمه‌های سخت در قالب ترورها و بعد از آن با جنگ نرم قصد ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران را داشته و دارد، اظهار کرد: باید در این زمینه فضای فرهنگی کشور را اسلامی‌تر و از افراط و تفریط نیز پرهیز کرد.