یادگار هشت سال دفاع مقدس گفت: بسیجیان امروزه باید روحیه انقلابی توام با بصیرت داشته باشند تا راه را گم نکند.

خبرگزاری فارس: بسیجیان روحیه انقلابی همراه با بصیرت را حفظ کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حسن زارع پیش از ظهر امروز در ناحیه مقاومت بسیج اردستان به مناسبت فتح خرمشهر و روز پاسدار، اظهار کرد: امروز اقتدار جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهیدان است.

وی با اشاره به اینکه بعد از جنگ تحمیلی پیشرفت‌های خوبی در کشور صورت گرفته است، افزود: در زمان جنگ دشمنان در صدد براندازی نظام بودند که موفق نشدند و امروزه هم با توطئه‌های فراوان قصد فروپاشی نظام ما را دارند که به مقصود خود نخواهند رسید.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس با توجه به اینکه تمامی شهدا در وصیت‌نامه‌هایشان دلیل رفتن به جبهه را دفاع از اسلام و رهبری عنوان کرده‌اند، گفت: ما هم باید راه شهدا را ادامه داده و پیرو ولایت باشیم.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان و مردم بدانند که هر کجا قدم می‌زنند به برکت خون شهدا و ایثارگری‌های آنان است، اظهار کرد: اگر جایی غفلتی صورت بگیرد فردا باید پاسخگوی شهدا و خون‌های ریخته آنان باشیم.

زارع با اشاره به اینکه امروزه باید روحیه انقلابی توأم با بصیرت داشته باشیم تا راه را گم نکنیم، تصریح کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری باید ارزش‌ها و دستاوردهای دوران جنگ را برای نسل‌های جدید بازگو و تبیین کرد.