امام جمعه اردستان با اشاره به آثار تاریخی بی‌نظیر در اردستان گفت: نمایندگی میراث فرهنگی در این شهرستان باید به اداره میراث فرهنگی ارتقا یابد.

خبرگزاری فارس: نمایندگی میراث فرهنگی اردستان به اداره ارتقا یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حجت‌الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های امروز ظهر نماز جمعه اردستان در مسجد جامع این شهر، اظهار کرد: اردستان بر سر چهارراه استان‌های مختلف کشور قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه گاهی اوقات در خرید و فروش‌ها در شهر اجحاف صورت می‌گیرد، گفت: این کار خارج از انصاف است و چهره شهر را کدر می‌کند.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه اصناف انصاف را از یاد نبرند، تاکید کرد: مردم اردستان نیز کالای مورد نیاز خود را از مغازه‌داران بومی خریداری کنند تا باعث رونق اقتصادی در شهر باشیم.

وی افزود: اگر مغازه‌داری قانون را رعایت نکرد و انصاف را مدنظر قرار نداد ادارات مربوطه با دقت، نظارت و هوشیاری برخورد لازم را انجام دهند.

دهشیری با اشاره به روز جهانی موزه و میراث فرهنگی، یادآور شد: شهرستان اردستان با داشتن 70 اثر تاریخی و چهار اثر کاندیدای ثبت یونسکو که نگهداری از این میراث هزینه بر است با نمایندگی سازمان میراث فرهنگی اداره می‌شود که می‌طلبد به اداره میراث فرهنگی ارتقا یابد.

امام جمعه اردستان با توجه به حضور 12 میلیون نفر در کاظمین افزود: دشمنان از این عظمت شیعه وحشت دارند و از آن می‌ترسند.