طرح آبیاری بارانی در شهرستان اردستان اجرایی شد

خبرگزاری تسنیم: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردستان گفت: با وجود خشکسالی، افت شدید آب های زیرزمینی و پرت و هدر رفت آب، اجرای طرح‌های آبیاری بارانی و کم فشار که جزء اولویت‌های مهم جهاد کشاورزی اردستان بوده در این شهرستان اجرائی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردستان، علی اکبر صالح صبح امروز در حاشیه افتتاح 3 طرح آبیاری در اردستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اجرای آبیاری بارانی و تیپ در سطح 15 هکتار از مزرعه فروغی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200میلیون ریال هم زمان با هفته جهاد کشاورزی افتتاح شد.

وی افزود: همچنین اجرای آبیاری بارانی در سطح 37هکتار از اراضی گروه کشاورزی 9 قدس با صرف اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 960میلیون ریال انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردستان تصریح کرد: همچنین اجرای آبیاری بارانی در سطح 36 هکتار از راضی کشاورزی گروه شهید محمد منتظری با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 880 میلیون ریال انجام شده است.

وی بیان کرد: با وجود خشکسالی، افت شدید آب های زیرزمینی و پرت و هدر رفت آب، اجرای طرح های آبیاری بارانی و کم فشار که جزء اولویت‌های مهم جهاد کشاورزی اردستان بوده در این شهرستان اجرائی شد.

صالح خاطرنشان کرد: تغییر الگوی کشت و حرکت به سمت گیاهان با مصرغ آبی کمتر از دیگر سیاست های جهاد کشاورزی اردستان است.