خبرگزاری تسنیم: فرماندار اردستان گفت: با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، نظارت بر نحوه توزیع غذا در اردستان شدت می‌گیرد و همه دستگاه‌های مرتبط در این زمینه باید اقدامات جدی را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردستان، بهرام خواجه‌سعیدی صبح امروز در جلسه ساماندهی اماکن پذیرائی اردستان ویژه ماه مبارک رمضان در محل فرمانداری اردستان با بیان اینکه قانون ما برگرفته از شرع مقدس است و لازم‌الاجرا است، اظهار داشت: کسی حق عدول از این موضوع را ندارد و همه باید تلاش کنند در این زمینه اقدامات جدی انجام دهند.

وی تصریح کرد: با توجه به نزدیکی ماه مبارک رمضان شرایط فروش و توزیع غذا در رستوران‌ها و سالن‌های غذاخوری و ساندویچ‌فروشی با ماه‌های عادی متفاوت است، بنابراین تعدادی از این مراکز با شرایط ویژه باز و غذا عرضه می‌کنند.

فرماندار اردستان از تشکیل اکیپ بازرسی و نظارت با عضویت اداره صنعت معدن و تجارت اماکن نیروی انتظامی تعزیرات حکومتی و دیگر ارگان‌های مسئول خبر داد و افزود: این اکیپ بطور مستمر بر فعالیت مراکز عرضه مواد غذائی نظارت کرده با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

وی گفت: شهرستان از امنیت خوبی برخوردار است و با افراد روزه خوار و کسانیکه بخواهند با اعتقاد مردم بازی کنند، برخورد قاطع می‌شود.

خواجه‌سعیدی با بیان اینکه دستگاه‌های مسئول باید در این زمینه اقدامات اساسی را در دستور کار قرار دهند، بیان کرد: همه در این زمینه مسئول هستند و اقدامات اساسی در این زمینه باید اجرایی شود.