خبرگزاری تسنیم: رئیس اداره فنی مهندسی اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان گفت: در حال حاضر ۳۶ مجتمع خدماتی رفاهی دارای موافقت اصولی از سوی اداره‌کل حمل و نقل استان اصفهان در محور‌های برون‌شهری استان اصفهان در حال بهره‌برداری است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان، صلواتی با اشاره به بهره‌برداری 36 مجتمع رفاهی در اصفهان اظهار داشت: تا پایان سال 5 مجتمع خد‌ماتی رفاهی دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: در حال حاضر 19 مجتمع در دست بوده و 15 مجتمع دیگر خدماتی رفاهی در مراحل واگذاری زمین و اخذ مجوز‌های احداث است.

رئیس اداره فنی مهندسی اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان با اشاره به تعداد مجتمع‌های خدماتی رفاهی تا سال 93 در استان اصفهان بیان کرد: استان اصفهان از نظر تعداد مجتمع‌های خدماتی رفاهی در کشور در رتبه نخست است.

وی به مشکلات کند بودن کار احداث این مجتمع‌ها اشاره و تصریح کرد: از جمله مشکلات مهم، عدم حمایت به موقع بانک‌ها در ارائه تسهیلات و زمان‌بر بودن پروسه واگذاری زمین بوده، که انتظار می‌رود مسئولان در این زمینه تصمیمات مقتضی را اتخاذ کنند.

صلواتی گفت: ساخت این مجتمع‌ها در طول جاده‌های استان اصفهان از نظر اینکه رانندگان در طول مسیر نیاز به رفع خستگی و استراحت دارند، از وقوع تصادفات زیادی که در اثر خستگی و خواب‌آلودگی حادث می‌شود، جلوگیری می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: 2 مجتمع در محور شهرضا‌- آباده‌، یک مجتمع در محور اتوبان معلم، یک مجتمع در محور نائین‌- یزد و یک مجتمع در محور اردستان‌- بادرود واقع در محور اردستان باد‌رود از زمان کلنگ‌زنی تا اتمام پروژه یک سال به طول انجامید، که به نوعی یک رکورد در احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی محسوب می‌شود‌.