فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت: استفاده از ظرفیت نخبگان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در شهرستان اردستان یکی از موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

خبرگزاری فارس: استفاده از ظرفیت نخبگان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حسن فخرل شامگاه گذشته در نشست خبری خود در مقر فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج اردستان، اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای اعزام زائران این شهرستان به مرقد امام خمینی(ره) همزمان با سالگرد ارتحال ایشان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه امسال هشت دستگاه اتوبوس از عاشقان امام (ره) از اردستان به مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اعزام می‌شوند، افزود: این زائران در شامگاه 13 خرداد در میدان نماز اردستان با بدرقه مردم و مسئولین به طرف مرقد امام راحل(ره) اعزام می‌شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان با بیان اینکه امام خمینى(ره) فقط مختص ایرانیان نیست، یادآور شد: شخصیت امام راحل فراتر از مرزهای جمهوری اسلامی ایران بوده به طوری که ایشان دارای علاقمندان زیادی در خارج کشور نیز هستند.

وی با تاکید بر اینکه تفکر امام خمینی (ره) که همان اسلام ناب محمدی است در حال پیشروی و گسترش در بین کشورهای جهان است، افزود: دشمن از توسعه اسلام ناب می‌ترسد و می‌خواهد جلوی آن را بگیرد و این تفکر را نابود کند.

فخرل با بیان اینکه باید تفکرات و آرمان‌های امام خمینی (ره) را همیشه زنده نگه داریم و برای ترویج آن در جامعه تلاش کنیم، گفت: این ایام فرصت بسیار مناسبی برای آشنا کردن نسل جدید و جوان کشور با آرمان‌ها و افکار امام خمینی(ره) است چرا که امروزه دشمن با تهاجم فرهنگی قصد خاموشی نظام را دارد ولی نظام ما خاموش شدنی نیست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردستان با توجه به آثار مخرب ماهواره نیز افزود: امروز برخی برنامه‌های ماهواره قصد تخریب و سست کردن بنیان خانواده‌ها را دارد لذا باید با فرهنگ‌سازی خانواده‌ها را آگاه و هوشیار کرد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به نام (همدلی و هم زبانی) تصریح کرد: امید است با نزدیک شدن دل‌های مردم و مسئولین و با درک متقابل، کشور رو به جلو حرکت کند.

فخرل با تاکید بر اینکه تعریف اقتصاد مقاومتی در هر شهرستانی با توجه به پتانسیل آن شهرستان متفاوت است، گفت: استفاده از ظرفیت نخبگان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در شهرستان اردستان یکی از موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.