جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: رزمندگان اصفهانی نقش بسزایی در عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر ایفا کردند.

خبرگزاری فارس: رزمندگان اصفهانی نقش بسزایی در عملیات بیت‌المقدس ایفا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، مجتبی فدا پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان به حضور شهدا و سردارانی از جمله خرازی، کاظمی، ردانی‌پور، شهبازی و قجه‌ای در عملیات بیت‌المقدس اشاره و اظهار کرد: رزمندگان اصفهانی نقش بسزایی در این عملیات ایفا کردند.

وی با بیان اینکه ثمره خون‌های این شهیدان است که امروز در امنیت و آسایش قرار داریم، افزود: امروزه باید از شهدا الگو گرفته و راهشان را ادامه بدهیم.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با توجه به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری به عنوان «همدلی و همزبانی، دولت و ملت» افزود: اقتدار امروز ایران را می‌شود در منطقه مشاهده کرد ولی برای حفظ این اقتدار باید در داخل کشور وحدت کلمه که خود به نوعی همدلی و همزبانی را به همراه دارد، انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان کشور عراق اذعان دارند که امنیت عتبات عالیات و مردم عراق را مدیون جمهوری اسلامی هستند، تصریح کرد: کشور یمن 25 میلیون جمعیت را در خود جای داده است که نیازی به سلاح و تجهیزات ندارد چرا که 50 میلیون اسلحه در دست مردم یمن وجود دارد.

فدا با اشاره به عدم اجازه فرود هواپیمای حامل کمک‌های مردمی در یمن، افزود: دشمن اوج عناد خود را دارد و نشان می‌دهد که همه دست به دست هم داده تا جبهه مقاومت را از بین ببرند.

همچنین حجت‌الاسلام حسن دهشیری در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقامت بسیج اردستان، اظهار کرد: اخلاص امام حسین (ع) سبب جاودانگی وی شد.

وی با اشاره به اینکه این خلوص سبب شد تا امام و شهدا نیز در تاریخ جاودانه شوند، گفت: خلوص یکی از خصلت‌های بسیجیان است تا جایی که امام گفت بسیج لشکر مخلص خدا است.

امام جمعه اردستان با تاکید بر اینکه خلوص سبب پیشرفت انقلاب و نظام ما شده است، افزود: امروزه مردم در داخل و خارج نظاره‌گر بسیجیان و سپاهیان هستند و جایی نیست که بسیجی وجود نداشته باشد و باید حضور بسیجی در وسط میدان احساس شود.

وی با تاکید بر اینکه حساس بودن نسبت به اصل ولایت فقیه، انقلاب و امر به معروف از خصوصیات بارز فرمانده قبلی ناحیه مقاومت بسیج اردستان در مدت 30 ماه خدمت در اردستان بوده است.

دهشیری یادآور شد: شهر اردستان ریشه در تاریخ کهن دارد و شهیدپرور است به طوری که در 11 خرداد سال 1361 تعداد 46 شهید در یک روز بر روی دستان این مردم تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش فارس در پایان از زحمات سید هدایت الله نورزاده تشکر و حسن فخرل به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج اردستان معرفی شد.