به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردستان، محسن زائری پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم گرامی داشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در محل فرمانداری اردستان با بیان اینکه باید از تقارن ایام ارتحال حضرت امام خمینی(ره) با نیمه شعبان و ولادت حضرت حجت(عج) تقارن دارد، اظهار داشت: باید از این فرصت تقارن بیشترین استفاده را داشته باشیم و این تقارن می تواند فرصت مناسبی برای تبیین فلسفه ظهور، غیبت و فلسفه انتظار باشد.

وی با بیان اینکه باید دیدگاه های حضرت امام(ره) درباره ظهور امام عصر(عج)، ویژگی های امام عصر(عج) و فلسفه غیبت به نحو شایسته ای بیان شود، تصریح کرد: باید ارتباط نهضت امام راحل و ظهور امام عصر(عج) و اینکه نهضت امام(ره) می تواند زمینه ساز ظهور امام عصر باشد، بیان شود.

مسئول ستاد برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) اردستان با بیان اینکه امام خمینی(ره) به عنوان شخصیتی بی بدیل در تاریخ، احیاگر اسلام ناب محمدی و بیدادگر ملت های جهان در عصر تکنولوژی و ارتباطات است، خاطرنشان کرد: تمامی رهبران بزرگ دنیا مات و مبهوت رهبری امام خمینی(ره) بوده اند و این به دلیل آن است که ایشان توانسته اند به مدت 10 سال نظام اسلامی را در بحران های سهمگین و موج ها و طوفان‌های دشمنان مدیریت کرده و انقلاب را به سر منزل مقصود برساند.

وی بیان کرد: ابعاد شخصیت اثرگذار امام راحل در تاریخ جهان باید تدوین و تبیین شود و در اختیار جوانان و دانشجویان و نسل جدید انقلاب قرار گیرد.

وی با اشاره به برنامه های ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام(ره) در اردستان گفت: امسال 530 نفر از شهرستان اردستان به مراسم ارتحال حضرت اعزام می شوند.